Hieronder vindt u wat vragen die ons vaker gesteld worden. Mocht u andere vragen hebben of naar aanleiding van het lezen van de veelgestelde vragen en antwoorden vragen/opmerkingen hebben, laat het ons dan weten.

 

Wat krijg ik per persoon bij de groepslunches?

Bij de groepslunches ontvangt u 3 broodjes per persoon. Wij bedoelen hiermee 3 partjes (of in het geval van de variant ‘luxe broodjes’ 3 broodjes), u kunt dit per broodsoort ook zien bij de afbeeldingen van de groepslunches. Zo ziet u een variant met stokbrood, Italiaanse bollen en sandwiches, boerenbrood en sandwiches en de variant met luxere broodsoorten.

 

Bezorgen jullie ook op locatie?

Wij bezorgen zeker op locatie! Geef daarom altijd duidelijk uw adres (of afwijkend adres) door bij uw bestelling. Dit kan in de adres-regel of bij de opmerkingen van uw bestelling. Als er een contactpersoon op locatie is geeft u dan ook het telefoonnummer van deze contactpersoon door. Dit werkt voor beide partijen het prettigst.

 

Kan ik voor ons bedrijf een eigen menu samenstellen?

Natuurlijk! Dit is onderdeel van onze ‘100% service’. Heeft u speciale wensen voor een grote groepslunch, wilt u dagelijks een ander menu of heeft u speciale wensen met betrekking tot een ontbijt of lunch? Neem dan even telefonisch of via e-mail contact met ons op en wij komen graag even langs om met u te bespreken wat de mogelijkheden zijn.

 

Kan ik een afspraak maken om te praten over de verschillende opties voor de lunch?

Dit kan telefonisch of via e-mail. Geef ons een belletje of stuur ons een berichtje en wij komen graag even langs om te praten over uw wensen met betrekking tot ontbijt, lunch of andere gelegenheden.

 

Wat zijn de bezorgtijden?

Onze standaard bezorgtijden zijn tussen 11:30 uur en 12:30 uur voor de lunchperiode en tussen 16:00 uur en 17:00 uur voor de middagperiode. U kunt bij uw bestelling aangeven rond welke tijd u het liefst uw lunch geleverd krijgt. Wij streven er altijd naar om er rond deze tijd te zijn en liever nog ietsje eerder. Mocht het voorkomen dat wij door omstandigheden wat later aan dreigen te komen nemen wij contact met u op.

 

Ik heb een speciaal verzoek met betrekking tot een allergie of dieetwens, kan dit?

Geen enkel probleem, wij zijn gewend om rekening te houden met verschillende allergie├źn of dieetwensen. U kunt dit aangeven bij de opmerkingen over uw bestelling. Mocht het zo zijn dat wij naar aanleiding van uw bestelling vragen hebben over uw wensen nemen wij contact met u op.